Co nieco o mnie...

Shila (Sziliana) Mishelle Flavour, czyli ja. Na Stardollu od samego początku, jednakże istnieje mała przerwa pomiędzy VShilą a moimi wcześniejszymi postaciami. Konto założone 21 lutego roku pańskiego 2009 podczas mojej prywatnej imprezy urodzinowej. Urodziny obchodzi 16 lutego. Słucha tylko porządnej muzyki, na przykład Depeszów, Bowiego, A-ha, zdarza się też RHCP, Soundgarden, coś bardziej metalowego niż rockowego. Nie posiada konta na osławionej już Naszej Klasie. Wolę coś bardziej ambitniejszego, Twitter lub Facebook. Twitter ze względu na ciągłe wiadomości od Rubensa Ruby'ego Barrichello. Jbc. to taki mój mini idol po Kangurku, Sennie i paru innych kierowcach, bo jakbyście nie wiedzieli Sziliana Shila jest inna. Woli się pogapić na Pedro DLR niż na Bimbra. Dziwne, prawda? Wszyscy mi wypominają moją czapkę Ferrari, mój plecak Ferrari i majne smycz, ofc. Ferrari. No i jest jeszcze kwestia mojego stylu. Aktualnie zamieniam się w haute couture girl. Jedyną inspiracją jest twoja własna wyobraźnia, pamiętaj! Nigdy nie kopiuj po nikim, z takim podejściem nie zostaniesz CG. Ja tam nigdy ine miałam parcia na szkło. Wolę się wyróżniać niż być kolejną barbie girl z maską a'la klan Jacksonów (RIP Michael). Na tyle wam powinno wystarczyć. Jbc. istnieje coś takiego jak poczta. Piszcie tylko jakby się paliło.
Sziliana Shila Flavour.

29 marca 2010

Dnia 29 marca roku pańskiego 2010. Trochę o LE.

Trochę o Limited Edition.
Czy tak naprawdę wiemy co to jest? No ciuchy, no i? Zwykłe piksele na monitorze za które wybulamy więcej kasy niż na torbę w H&M.
(torba w kwiaty, z najnowszej kolekcji H&M, 10zł. 120stardollarów, 11zł.)

Tylko to co myślicie.
vs: Czy Elevennastygirl podoba się pomysł LE??
mrff: Podoba. Dobry sposób na wyciagniecie kasy. 
vs: Jakie są wg. ciebie ubrania z LE??
mrff: Ładne, njezachwycające, poprzednie kolekcje ładniejsze, jednak z tej kupiłam najwiecej xd

Brak komentarzy: